Case

Blinqlab zet vastgoed op de mooiste manier in de etalage. Via 3D-visualisaties, 360° beelden, VR-tours en plattegronden. Door snelle groei en toenemende concurrentie groeide de noodzaak om terug te gaan naar de kern en verder te bouwen aan een onderscheidend, herkenbaar merk. LIPSTICK PR hielp Blinqlab te focussen op waar ze goed in zijn en keuzes te maken. Met een nieuwe naam (voorheen Drafting Factory), positionering en branding slaagt Blinqlab er nu weer in de markt op te schudden en nieuwe klanten aan te trekken. https://www.blinqlab.nl

Impressie

Resultaten

De nieuwe branding bracht Blinqlab nieuwe klanten en een groter marktaandeel

.

“Fleur en Nieske hielpen ons naar de kern, de positionering aan te scherpen en merkwaarden weer naar boven te halen en te koppelen aan groeikansen; klaar om onze positie als marktleider te heroveren.” - Jan Kees van Mourik, eigenaar en oprichter Blinqlab

Blinqlab (Drafting Factory)

Lipstick PR
Gruyterfabriek / Gebouw A
Veemarktkade 8
5222 AE 's Hertogenbosch

Zin in sticky PR stuff? Meld je aan: Aanmelden