Case

CheapTickets.nl wilde graag een betere relatie opbouwen met journalisten, zodat ze beter op de hoogte zijn van de kennis en kunde van het bedrijf op het gebied van consumentengedrag en reistrends. LIPSTICK PR adviseerde om jaarlijks met journalisten op persreis te gaan naar een populaire bestemming van Nederlanders. Samen met CheapTickets.nl organiseerde LIPSTICK PR persreizen naar Barcelona en Cagliari. Per persreis is een speciaal nieuwsfeit gecommuniceerd. In Barcelona de lancering van CheapHotels .nl en CheapCars.nl en in Cagliari de sponsoring van BeachVolleybalTeam Nederland.

Impressie

Resultaten

Resultaat: onder ander publicaties in Twinkle Magazine, Emere, Marketing Tribune, Telegraaf en Metro.

Quote Linda van Aert, marketingcoordinator CheapTickets.nl over de samenwerking met LIPSTICK PR: Ik heb de samenwerking met LIPSTICK PR als zeer prettig ervaren. Naast dat het bureau de PR strategie voor ons heeft ontwikkeld, zit het bureau boordevol nieuwe ideeën en komt hier pro-actief mee”.

Linda van Aert, CheapTickets

Lipstick PR
Gruyterfabriek / Gebouw A
Veemarktkade 8
5222 AE 's Hertogenbosch

Zin in sticky PR stuff? Meld je aan: Aanmelden