Case

Boon Foodconcepts introduceerde zijn nieuwe snack Peasy Pops en wilde voor wat reuring daaromheen de snack gaan uitdelen vanaf een hangmatvlot, waarvoor Peasy Pops de materialen schonk aan Arjan Visscher: een bekende Utrechter met de ambitie om Utrecht om te toveren tot een ultiem relax-walhalla. LIPSTICK PR werd gevraagd om media-aandacht voor deze happening te organiseren.

Impressie

Resultaten

De "officiële" tewaterlating die we bedachten voor de eerste vaart van het vlot, met een doop door twee gemeenteraadsleden, trok de aandacht en leverde Peasy beelden bij de publicaties op.

“De uitdaging was: hoe kunnen we voor een vaartochtje waarbij de pers niet kan meevaren die pers toch betrekken en aandacht genereren voor het vlot en voor Peasy Pops. De tewaterlating die LIPSTICK PR bedacht was een leuke, bij het product en het evenement passende oplossing en leverde aandacht op.” - Michael Luesink, bedenker Boon Foodconcepts.

Boon Foodconcepts

Lipstick PR
Gruyterfabriek / Gebouw A
Veemarktkade 8
5222 AE 's Hertogenbosch

Zin in sticky PR stuff? Meld je aan: Aanmelden