Case

Om zijn groeiambities te realiseren wil online Travel Agent Travix , bekend van oa. CheapTickets en  Vliegwinkel laat graag zien dat het een aantrekkelijke werkgever en wereldwijde speler op het gebied van flights en technologie is.  LIPSTICK PR heeft hiervoor de employer branding strategie ontwikkeld waarin drie pijlers centraal stonden. 

 

  1. PR met als doel de naamsbekendheid van Travix als werkgever internationaal te vergroten. 
  2. Inzet van werknemers als brand ambassadors. 
  3. Social advertising om bereik brand brand ambassadors te vergoten. 

Het plan resulteerde onder meer in 50 brand ambassadors die ieder op hun eigen wijze een bijdrage leveren aan het aantrekken van nieuwe medewerkers, en in diverse interviews met medewerkers van Travix in vakmedia. 

Middelen:

  • PR / interviews met medewerkers
  • Interne workshops 
  • Candidate Journey / persona’s 
  • Employer branding strategie 
  • Contentstrategie / Blogging 
  • Kick off event

Impressie

Lipstick PR
Gruyterfabriek / Gebouw A
Veemarktkade 8
5222 AE 's Hertogenbosch

Zin in sticky PR stuff? Meld je aan: Aanmelden