Case

New York Pizza had een reden voor een feestje: het bedrijf opende zijn 200ste vestiging, bestond 25 jaar en opende in korte tijd zes nieuwe vestigingen. New York Pizza vroeg LIPSTICK PR om voor dit feestje de verdiende aandacht te krijgen in zowel landelijke als lokale media. En dat lukte: grote landelijke media vermeldden de groei-ambities, New York Pizza directeur/oprichter Philippe Vorst sprak o.a. op de radio bij BNR en gaf een interview aan RTLZ en de rijen voor de gratis pizza's bij de nieuwe openingen waren aanzienlijk.

Impressie

Resultaten

Veel media-aandacht: ca. 70 publicaties (web en print), waaronder Nu.nl en grote dagbladen, een radio-interview met BNR en tv-items van TV Oost en Tubantia over de 200ste opening; de laatste werd bovendien opgepakt door Jinek (NPO1)

“Wij zijn overstelpt met media-aandacht, wat natuurlijk onwijs leuk is als je een 200-ste vestiging opent, 25 jaar bestaat en je groei-ambities kenbaar maakt. PR is mooi instrument om iets meer over je organisatie te vertellen en extra bekendheid aan je merk te geven”.

Marieke van der Heijden, Manager Brand & Campaigns New York Pizza

Lipstick PR
Gruyterfabriek / Gebouw A
Veemarktkade 8
5222 AE 's Hertogenbosch

Zin in sticky PR stuff? Meld je aan: Aanmelden